10/08/2011

Giveaway at SignePling ~ Sorteio no SignePling


Hi dear friends! How are you today? I'm home organizing/decluttering, room by room, step by step. But more on that later...
I would like to let you know of a giveaway on SignePling, a blog written by a Norwegian girl, who also takes beautiful, romantic and peaceful pictures of her home and her everyday life. She's offering several goodies from Cath Kidston: rolls of masking tape, sheets and matching envelopes, and a notebook.
Check her instructions to enter the giveaway here! I've already did!

PS - I'm also thinking about hosting a giveaway here - maybe when I reach 200 followers... Therefore, if you pass here from time to time and like to read what I write, just click the button there on the right, would you? Thank you!

~

Olá amigos! Como estão hoje? Eu estou em casa a organizar/arrumar, divisão a divisão, passo a passo. Mas mais sobre isso mais logo...
Agora gostava de vos dar a conhecer um sorteio no blog SignePling, escrito por uma rapariga Norueguesa, que tira fotografias muito giras e românticas da sua casa e do seu dia-a-dia. Ela está a oferecer vários produtos da Cath Kidston, incluindo rolos de fita adesiva decorativa, papel de carta e envelopes e um bloco de notas.
Vejam as instruções para entrar no sorteio aqui. Eu já fiz a minha parte!

PS - Também estou a pensar fazer um sorteio aqui - talvez quando chegar aos 200 seguidores... Assim, se passam por aqui e gostam de me ler, cliquem no botão ali ao lado, sim? Muito obrigada!

1 comentário:

  1. Thank you sweetie, you are too kind!
    Hugs and a happy Thursday to you :)

    ResponderEliminar

Obrigada pelo comentário!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...